Grupa pomarańczowa - archiwum 2012-2013
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rycerze Pani Wiosny
2013-03-22Data publikacji, 2013-03-22, Concept INTERMEDIAAutor, Concept INTERMEDIA, Przedszkole nr 5Źródło, Przedszkole nr 5
W dniu 21.03.2013 r. na sali pomarańczowej żegnaliśmy Panią Zimę, a witaliśmy Panią Wiosnę. Dawno temu wierzono, że zima sama nie odejdzie, dlatego należy ją przegonić aby na jej miejsce mogła przyjść wiosna, zima czyli czas uśpienia przyrody była...
Czytaj więcej
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
-
-
„Poznajemy świat przez zmysły”
2013-02-25Data publikacji, 2013-02-25, Concept INTERMEDIAAutor, Concept INTERMEDIA, Przedszkole nr 5Źródło, Przedszkole nr 5
W tym tygodniu dzieci z oddziału III, pod czujnym okiem pani Kamili oraz pani Ady zdobywają wiedzę na temat naszego ciała. W miniony poniedziałek starszaki poprzez zabawy poznały wszystkie zmysły człowieka: węch, wzrok, dotyk, smak oraz słuch. Jednak...
Czytaj więcej
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
Dźungla, dżungla!
2013-02-16Data publikacji, 2013-02-16, Concept INTERMEDIAAutor, Concept INTERMEDIA, Przedszkole nr 5Źródło, Przedszkole nr 5
Dżungla,dżungla Taka wielka dżungla Pozwijane zwoje dzikich lian Mieszka sobie w bambusowej chatce Ambo sambo wielkiej dżungli pan. Przez ostatni tydzień tematem zajęć w grupie pomarańczowej były egzotyczne zwięrzęta, dzieci w formie zabawy, poznawały...
Czytaj więcej
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
-
Walentynki, walentynki dla chłopczyka i dziewczynki
2013-02-15Data publikacji, 2013-02-15, Concept INTERMEDIAAutor, Concept INTERMEDIA, Przedszkole nr 5Źródło, Przedszkole nr 5
„W dniu świętego Walentego, Nic nie może dziać się złego, Nikt nie może się dziś złościć, Bo to nadszedł dzień miłości…” 14 lutego w przedszkolu na sali pomarańczowej upłynął nam pod znakiem serduszek. Walentynki to okazja do...
Czytaj więcej
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
|
|